reklama

V poliach Šariša

Hmm čo budem dnes večer robiť? Vyberiem sa do polí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)




No jednoducho môj Šariš

Obrázok blogu






mám rád stožiare no čo...

Obrázok blogu






áno, áno, viem, že nie som originálny ale sa mi žiadalo proste

Obrázok blogu






a teraz kam?

Obrázok blogu






jo, aspoň jeden gýč musí byť:)

Obrázok blogu






repka olejná?

Obrázok blogu






a tu je ich o poznanie viac...aj so Šarišským hradom v pozadí

Obrázok blogu





Martin Jáni

Martin Jáni

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ta ja ňeznam Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradenéObrázky, fotky a text k nim

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu